luni, 24 octombrie 2011











Dragele mele,

nu v-am uitat , va transmit un salut si cateva fotografii facute ieri cand am
vizitat o minunata expozitie in aer liber , unde am putut vedea frumoase
bijuterii hand made, decoratiuni de craciun, articole decorative pentru interior,
picturi , hainute si multe alte fantezii care mai de care ....

Frumos , chiar m-am simtit bine si mi-a facut placere schimbul de pareri si idei avute cu amicii care i-am intalnit cu aceasta ocazie.

Ma pregatesc pentru urmatoarea expozitie "Craft&Antique&Collector's" care va avea loc
in Claremont Showgrounds in perioada 18-20 Nov.

Dar pana atunci voi mai reveni cu fotografii de la mult asteptata vizita in Pert pe data
de 28 Oct. a reginei ,unde vom fi perezenti, avand in vedere invitatia Majestatii Sale 
mediatizata pe posturile  de TV si Radio.
Pana la o noua "revedere" va doresc multa sanatate realizari si o iarna cat mai blanda.
Cu mult drag aceeasi,

Aisha

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu