joi, 19 ianuarie 2012

Dragele mele

Rochie, palarie neagra si manusi _rezervate
Dragele mele,
in primul rand multumesc Lenei  de la  : http://lena-style-art.blogspot.com/  
care mi-a facut o frumoasa surpriza azi prin mailul trimis privind
adaptarea fotografiilor mele in diverse cadre inedite. 
Absolut deosebit si-ti multumesc draga prietena.

In al doilea rand multumesc mesajelor si Gabitzei care administreaza blogul http://madamedevintage.blogspot.com/
un blog mult apreciat , cu traditie daca pot defini astfel indelungata existenta a acestui blog .

Nu am uitat in schimb prietenele care mi-au solicitat " vrem fotooo..." ceea ce incerc satisfac dorinta voastra prin a posta cateva foto ,cu toate ca  nu sunt intr-o forma prea confortabila avand in vedere ca aici este:
  " caldura mare Coane Fanica, caldura mare...." vb lui I.L. Caragiale.

Nu v-am uitat , raspund la mesaje , chiar daca cu intarziere de cele mai multe ori, dar ma
pregatesc intens pentru o noua expozitie , nocturna in aer liber,  de la care promit sa postez fotografii.

Pana atunci promit sa nu va uit , revin pe parcurs  cu alte noutati avand in vedere ca se apropie marele eveniment al Australiei!!!
Ziua de 26 Ianuarie este ziua Nationala a AUSTRALIEI care corespunde si cu ziua de nastere a sotului meu.

Sper sa pot fi la inaltimea acestui eveniment si sa-l sarbatorim in stil australian.

Pana atunci nu uitati ca ma gandesc si sunt cu inima la voi.
Cu dragoste pentru toate fetele care imi scriu si nu m-au uitat.
Aceeasi pentru voi cu drag infinit,
Aisha

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu