marți, 21 februarie 2012

Today in downtown



Dragele mele,

azi am colindat prin magazine dupa noi frumuseti iar efortul nu a fost zadarnic.
Am gasit produse de buna calitate , am admirat noua colectie de toamna iarna,
                         pardesie , taioare, bascute  si rochii diversificate intr-o paleta coloristica foarte vesela.
                  Mi-au placut in mod deosebit pardesiele cu maneca 3/4 din lana extrem de 
                  fina si culori foarte indraznete.
                 Mi-am imbogatit garderoba cu cateva rochii si un taior extrem de elegant, am asistat la un               minishow de strada si am servit un capucino la o terasa.
                  Voi reveni cu alte noutati de pe-aici pe parcurs.
                  Va imbratisez cu mult drag,
                  Aisha



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu