duminică, 15 aprilie 2012

AS PROMISED

Dragele mele,

ADEVARAT A'NVIAT!!!

profit si raspund cu acest prilej , tuturor celor care mi-au trimis mesaje
de Sfintele Pasti.
Dzeu sa va lumineze casa , sufletul in spiritul acestei mari si luminate sarbatori.

Pentru mine in schimb a fost o zi expozitionala pentru ca m-a conformez acestui
curent si incerc sa le impart pe toate in masura in care  Marea Dimensiune
m-a ajuta si le  poate impaca pe toate.

O zi in care am reintalnit persoane fidele sa zic asa "brandului" deja cunoscut aici 
si sincer am apreciat mult vizita facuta si nu numai...

Expozitia a avut o locatie exceptionala iar rezultatele au fost pe masura asteptarilor.
Absolut superb, multa lume in urma publicitatii facute de Mr... Go Go Vintage.
Superb!!!

Va transmit cateva foto care sper sa fie o  placere in a ne revedea,  dar voi reveni curand cu alte
detalii de la urmatoarea Expozitie din 28 si 29 Aprilie,  la care voi participa
cu Polka Dot Vintage.

O expozitie de mare anvergura, experienta acumulata cu prilezul altor
evenimente la care am participat , cu multe pretentii si unde stiu ca trebuie sa fiu  
mult mai bine pregatita.

Azi  am participat,  dar destul de obosita
dupa o runda de postari maraton , asa cum stiti , ...  dar voi avea la dispozitie 
doua saptamani sa-mi revin si  sa realizez ceva noutati hand made.

Revin cu foto si  nu uitati .........sa fiti cuminiti!!!! .

Eu nu v-am uitat , va spun pe curand ... din multe puncte de vedere.

Cu drag va imbratiseaza,  aceeasi mereu pt Dvs.,
Aisha



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu