sâmbătă, 8 iunie 2013


Daruri surpriza,

azi am avut o mare surpriza*:-O surprise.
Mergand spre market  pentru cuparaturile de week end am avut o surpriza.
Am fost atentionata din timp,  sa incetinesc si sa opresc masina.
La o casa se recoltau, portocale, mandarine, lamai si nuci macadamia.
Mi s-au oferit free si am ramas surprinsa*:-/ confused pt ca nu intelegeam ...
Se ofereau free pt. oricine trecea prin  zona.

Este primul eveniment de care am fost foarte surprinsa.

Ajungand acasa , le-am aranjat si fotografiat.
I-am multumit direct (si in gand acasa) Doamnei pentru bunatatea, prietenia, si bucuria cu care mi-a oferit neconditionat bunatatile naturii.

PS: totul era aranjat frumos  in laditze si etichetate: "Free _ Oranic".
M-am rugat pentru ea si am aprins candela in semn de pretzuire.
Azi am primit o lectie de mare bunatate si nu numai...
Cu drag atasez foto cu darurile primite.
Aisha
 


Un comentariu:

  1. Thanks , I have recently been searching for information approximately this subject for ages and yours
    is the best I've found out till now. But, what concerning the bottom line? Are you positive about the supply?

    Here is my web site; best cellulite treatment

    RăspundețiȘtergere