duminică, 18 august 2013







Dragele mele,

revin cu cateva imagini de la mult asteptatul si marele eveniment vintage , de la care nu lipseste crema vintage, eveniment organizat la Claremont din doua in doua luni.

Evenimentul a fost la cote maxime, supra aglomerat, si-l  pot defini ca fiind cea mai performanta  expozitie la care am participat... din toate punctele de vedere.
Spatiul care l-am cumparat de aceasta data  a fost mai mare dar si munca pe masura...
Sincer nu am avut puterea nici sa mai zambesc, nu am stiut de capul meu atat de ocupata am fost.
Foto transmise sunt inainte de deschidere si doua instantanee in pauza de pranz  cand de fapt  a fost extrem de aglomerat, ceea ce de obicei nu este normal...
 

PS:la finalul expozitiei am fost anuntati ca s-a depasit numarul record de 12.ooo de vizitatori.
Urmatorul eveniment la Claremont in Noiembrie, pana atunci vor urma alte expozitii la care particip lunar.


Aici este inca iarna , ploua , sunt furtuni si este foarte frig . 



Imbratisari si sa va mearga din plin.
Cu drag,
Aisha






 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu