vineri, 3 decembrie 2010


Plec dar inima mea va ramane vesnic aici....
PROMIT.


Un mesaj din zeci de mesaje primite


Draga mea AISHA,

Imi pare nespus de rau ca te-am cunoscut de putin timp dar am invatat
de la un om cinstit, sincer , generos, credincios, (lacrimile imi curg pe tastatura calculatorului), iubitor de natura , de frumusete, de caractere educate, de inteligenta, iubitor de oameni simpli dar cu bun simt, cit nu am invatat intr-un nr .de ani!

De 8 ani am suferit de o boala nu prea comuna si ai venit tu cu terapia ta, care m-a facut sa cred ca viata e viata si e numai una dar trebuie traita la maxim cu toate greutatile si bucuriile ei.

Datorita tie am incredere in mine , ma feresc de ce este rau, pretuiesc ce merita, femeia trebuie sa fie oricind si ori unde cocheta,
sa daruiasca celor care merita respect, ajutoare materiale si financiare in limita posibilitatilor.
Esti un om de o frumusete rara la chip si suflet, nu mai vorbesc de vocea ta care daca o auzi ai impresia ca te mingie si iti alina tristetea!

Ma opresc aici.....gindurile sunt razna iar cuvintele de prisos!
Sa-ti fie bine acolo departe, departe unde te duci, sa te bucuri cu familia ta si sa fiti sanatosi!
Promite-mi ca o sa fi soacra mare!!!!.............frumoasa asa cum m-ai facut tu pe mine (impresia a fost ca am venit din alta lume si asta datorita tie), iti multumesc din suflet inca odata!

Te pupa romaneste.......... name accept????.....)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu