vineri, 4 noiembrie 2011

Tinuta rezervata _exceptie palarie rezervata anterior primei solicitari
Dragele mele,
va multumesc pentru mesaje, va multumesc pentru gandurile bune, comentariile si mesajele de prietenie (special Rodica) . Va imbratisez pe toate , ma gandesc la voi si asa cum am promis,  raspund mesajelor voastre ,  raspund la telefoanele pe care cu mare surprindere le primesc si celor care au avut nevoie de suportul meu .Nu am avut rezerve in a va sustine chiar daca sunt departe de tara, dar inima mea este langa voi si va iubesc neconditionat. Multumesc Delia ,Iulia, Mirela, Manda, Luiza, Aida, Ana Maria, si multe dragi sufletului meu. Multumesc in mod special si pe aceasta cale surioarei mele nepretuite.



Mi-ati scris ca doriti muuuulteeeeeeeeeeeee , multe, fotografii pe blog. Incerc sa va satisfac dorinta numai in masura timpului disponibil , avand in vedere ca ma pregatesc pentru o noua expozitie de la care voi reveni cu noi fototgrafii si informatii , cam cum si ce se mai intampla pe-aici.

Sa fiti cuminti ...!!!.
Weekend frumos sa aveti, sanatate si numai impliniri va doreste acceasi,
Aisha

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu